Een spel ophalen in de winkel?
    Bestel het vooraf via de website.

  • Maandag
    Gesloten
  • Dinsdag
    Gesloten
  • Woensdag
    12:00 - 18:00
  • Donderdag
    12:00 - 18:00
  • Vrijdag
    12:00 - 18:00
  • Zaterdag
    10:00 - 16:00
  • Zondag
    ... en feestdagen
    Gesloten

Contact opnemen

De Spelgezel heeft bewust gekozen om telefonisch niet bereikbaar te zijn. Wellicht ben ik in de winkel net een klant aan het helpen bij het zoeken naar een leuk spel. De meeste vragen zijn beantwoord op de website (voorraad, kostprijs, ...)

Heb je een vraag die op de website niet beantwoord wordt?
Wil je graag dat ik jou help bij het uitzoeken van een leuk spel voor jezelf of als cadeau?

Neem gerust contact met me op door een mailtje te sturen naar info AT spelgezel.be of via Facebook. Jij bent even belangrijk als die klant die ik net aan het helpen ben in de winkel, dus ik neem graag m'n tijd voor jou! Oh ja, vergeet de Spelgezel zeker niet te liken op Facebook!

Voorraad

Alle gezelschapsspellen, bordspellen en kaartspellen die je kan bestellen via de webshop zijn in voorraad. De kassa in de winkel en de webshop zijn aan elkaar gekoppeld. Je kan niets bestellen dat niet in voorraad is, tenzij het om een pre-order (voorbestelling) gaat.

Is er een spel niet in voorraad? Maak dan gebruik van de "verwittig mij bij restock" functie op de productpagina. Zodra het spel opnieuw beschikbaar is in de winkel zal je een automatische mail ontvangen. Jouw mail gegevens worden niet gebruikt voor andere doeleinden.

Pre-order

Een spel met als status "pre-order" is een spel dat op dit moment (nog) niet beschikbaar is, maar dat je vooraf (kosteloos) kan reserveren. Op die manier heb je meer zekerheid dat er voldoende voorraad zal zijn eens dit spel beschikbaar is. Van sommige spellen is namelijk meer vraag dan aanbod! Zodra de pre-order binnen is zal deze voor jou opzij worden geplaatst. Hier ontvang je dan persoonlijk een mailtje voor.

Online bestellingen die een pre-order bevatten worden pas verzonden eens de bestelling volledig is. Je kan gerust afzonderlijke bestellingen plaatsen indien je liever niet wacht tot de pre-order voorradig is.

Prijzen & korting

De prijzen in de winkel zijn dezelfde als deze in de webshop. Online acties, promoties en kortingen zijn steeds ook geldig in de winkel.

Zowel op de webshop als in de winkel geniet je van 10% korting bij aankoop vanaf € 100. Ben je student? Dan geniet je in de winkel meteen van de 10% korting op vertoon van jouw studentenkaart.

Dit is niet geldig op verzendingskosten en kortingsbonnen. Door de lage marge op bordspellen is een hogere korting pas mogelijk vanaf € 500.

Cadeaubon

Papieren cadeaubon

In de winkel kan je naast tal van leuke bord- en kaartspellen ook een cadeaubon kopen. De waarde is zelf te bepalen. Bonnen kunnen zowel in de winkel als via de webshop worden gebruikt en zijn 1 jaar geldig vanaf de aankoopdatum. Een bon hoeft niet in één keer te worden opgebruikt.

Digitale cadeaubon

Wil je liever een digitale bon aankopen? Stuur dan een mailtje naar info AT spelgezel.be en maak alvast het gewenste bedrag over.

Zodra de betaling is ontvangen stuur ik jou een digitale bon door als PDF.

Heb je de bon héél snel nodig? Geen enkel probleem! Verzin zélf een leuke code (verwerk zéker een willekeurig nummer zoals bvb de dag en maand in jouw code om dubbels te voorkomen), noteer deze samen met het bedrag op een kaartje en stuur deze info door via mail. Ik link de code dan aan het bedrag. Voorbeeld van een code: 1401MYPRECIOUS.

Betalen kan via Payconiq (bedrag ingeven via de Payconiq app) of via overschrijving (mededeling 'cadeaubon' naar rekening 'BE78 7360 4756 1386').

BETAAL VIA PAYCONIQ

Spel inwisselen

Heb je een spel gekocht of cadeau gekregen waarover je toch twijfels hebt? Een spel inwisselen bij de Spelgezel is geen enkel probleem.

De enige voorwaarden zijn dat het spel nog in de folie moet zitten, en in perfecte staat moet zijn.

Schade & missende onderdelen

Check bij aankoop van een spel altijd meteen de inhoud. Het gebeurt uitzonderlijk wel eens dat bepaalde onderdelen schade hebben opgelopen, of zelfs ontbreken. Neem in geval van schade of ontbrekende onderdelen meteen een contact op met de Spelgezel. Langs komen in de winkel is niet nodig.

Omschrijf duidelijk (eventueel met een foto) wat er exact ontbreekt, of schade heeft opgelopen. Vermeld zéker ook jouw adresgegevens. De uitgever van het spel is verantwoordelijk voor de inhoud van een spel, en zal deze onderdelen kosteloos naar jou verzenden.