Ophaling in de winkel
Indien je een bestelling plaatst op de website kan je er ook voor kiezen om deze zelf op te halen in de winkel. Deze service is natuurlijk gratis. Zie je een spelletje dat je graag wenst aan te kopen? Bestel het alvast, voor ophaling in de winkel! De reservatie blijft 5 dagen voor jou opzij liggen. Wil je deze termijn verlengen? Stuur dan gerust een mailtje.
Verzendkosten
-
GRATIS LEVERING *
(BE & NL)
Bij aankoop vanaf € 100
* na verrekening van kortingen
-
€ 6,00
Levering binnen België
-
€ 8,00
Levering naar Nederland
Wanneer ontvang ik mijn bestelling
Op openingsdagen worden in de voormiddag online bestellingen klaar gemaakt, om diezelfde dag te verzenden via Bpost. Zodra jouw bestelling is afgegeven bij Bpost zal je een tracking code ontvangen (check zeker je spam folder). In
normale omstandigheden zal jouw pakje 1 dag later worden aangeboden door jouw postbode op het door jou opgegeven adres.
Wat te doen bij schade
Online bestellingen worden door mij persoonlijk veilig ingepakt in een stevige doos met voldoende beschermend materiaal om de spellen te beschermen.
Heb je toch een levering ontvangen die schade heeft opgelopen? Stuur dan zo snel mogelijk een mail met daarin enkele foto's:
- Een foto van het etiket
- Een foto van de volledige omdoos inclusief beschermend materiaal
- Een foto van het beschadigde product
Artikelen retourneren
Een spel in folie - en in perfecte staat - terugsturen kan binnen de 14 dagen na de levering. Gelieve het spel goed te verpakken (eventueel onze verpakking te hergebruiken).
Neem contact op met de Spelgezel zodat door mij een etiket kan worden aangemaakt. Zodra de retour is ontvangen maak ik jou een kortingscode aan voor een toekomstige aankoop, de kosten voor de verzending worden in mindering
gebracht.